Sprekers 6 februari

Dinah
Dinah is de coordinator van de vanuit de emeenschap gestuurde Trans United clinic, een activist voor trans- en sekswerkers rechten, en een kandidaat voor de Amsterdamse gemeenteraad voor Bij1.

Felix
Jonge transman, kunstenaar en punker met een scherp randje. Felix komt niet alleen om zijn Curaçaose en Indische roots te representeren maar ook om een beeld neer te zetten over het huidige drama die wij onze “transgender zorg” noemen. Het wordt steeds slechter, en waar mogen we nou eigenlijk onze grens trekken?

Fayaaz
Mijn naam is Fayaaz, 27 jaar, non-binair queer moslim persoon van kleur. Ik werk als onderzoeker op het thema seksualiteit en ik ben voorzitter van Stichting Colored Qollective (een safe(r) space voor queer personen van kleur), en kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen voor Utrecht BIJ1. Vanuit mijn ervaringsdeskundigheid, maar ook vanuit mijn privileges, zet ik mij dagelijks in voor gelijkwaardigheid in zeer verdeelde maatschappij. Daarbij wil ik een stem geven aan de meest gemarginaliseerde groepen, met name non-binaire trans personen die vaker ongehoord en ondervertegenwoordigd zijn.

Mala
Mala Badi (die/hun), gender non-conforming performance kunstenaar en intersectionele activist. Mala heeft gewerkt aan het organiseren van de Trans Dignity Mars in September 2021 en Reclaim Our Pride. Die is medeoprichter van Sehaq, een queer vluchtelingen groep, en oprichter van MarokKueer Zawya, een platform voor Queer Marokkanen in de Diaspora.

Kim
Kim Vrolijk (they/them), Social Work student overdag, queer, dikke, trans, sekswerker ‘s nachts. Mede-oprichter van Queer The Hague, een platform dat is gecreëerd om verschillende micro-gemeenschappen en queer mensen in de stad te verenigen en te ondersteunen. Kim maakt een breed spectrum van sociale rechtvaardigheidskwesties bespreekbaar, zoals gender, seksualiteit, rechten van sekswerkers en vetfobie. Met hun kandidaatstelling Haagse Stadspartij hoopt hen iets van dat bewustzijn naar de gemeenteraad te brengen